mobile

„Złota Kampania” nagrodzona

We wtorek wieczorem, 7 listopada, podczas trzeciego warszawskiego przeglądu „Muzeum widzialne” Muzeum Narodowe w Gdańsku otrzymało dwie nagrody za sposoby promocji dzieła „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga. Na realizację tych działań Muzeum otrzymało wsparcie finansowe Miasta Gdańska.

 

Informacja prasowa
„Złota Kampania” nagrodzona

Podczas przeglądu przyznano Muzeum Narodowemu II nagrodę w kategorii Kampanie promocyjno-marketingowe za projekt „Złota Kampania promująca obraz Sąd Ostateczny Hansa Memlinga” oraz III nagrodę w kategorii Identyfikacja muzeum za projekt „Identyfikacja wizualna obrazu Sąd Ostateczny Hansa Memlinga”.

Warto przypomnieć, że kampanię rozpoczęto 29 czerwca. Została ona podzielona na dwie części: teaserową, zaciekawiającą odbiorców, wzbudzającą zainteresowanie, oraz część wyjaśniającą. Wśród działań związanych z Sądem Ostatecznym gdańszczanie widzieli plakaty wywieszone m.in. na przystankach czy złoty tramwaj, kolorem nawiązujący do dzieła Memlinga. W mediach społecznościowych natomiast pojawiały się wpisy oznaczone hasztagami: #jedenze100 #oneof100 #Memling #SądOstateczny #TheLastJudgement. Kampanię przygotowała firma TOFU Studio.

Działania związane z promocją „Sądu Ostatecznego” będą też kontynuowane w przyszłym roku.

Uroczysta gala wręczenia nagród oraz wernisażu wystawy pokonkursowej odbyła się 7 listopada 2017 roku w Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Źródło zdjęcia: http://pomorskie.travel/Odkrywaj-Dziedzictwo_kulturowe-Muzea/216/Muzeum_Narodowe_w_Gdansku

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda