Gdańskie Centrum Kontaktu na linii z mieszkańcami
Od 25 lipca (czwartek), obsługą telefonów od mieszkańców na centralę Urzędu Miejskiego w Gdańsku zajmuje się Gdańskie Centrum Kontaktu. Niemal 90% dzwoniących czeka na połączenie krócej niż 30 sekund, a pracownicy GCK dostępni są dla mieszkańców 24/7.
Informacja prasowa
TAGI
Od tej pory telefony od mieszkańców na nr centrali Urzedu Miejskiego w Gdańsku (58 323 60 00) przekierowane będą do Gdańskiego Centrum Kontaktu (58 52 44 500). Przez pierwsze pół roku funkcjonowania, pracownicy #kontaktgdanskobsłużyli ponad 16 tys. mieszkańców, za pośrednictwem różnych kanałów. Mogą się oni zgłaszać w wielu sprawach:
- zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do wszystkich informacji i usług publicznych w Gdańsku,
- świadczenia usługi całodobowej informacja miejskiej za pomocą wszystkich kanałów kontaktu w tym mediów społecznościowych,
- przyjmowania w jednym miejscu wszystkich zgłoszeń interwencyjnych dotyczących infrastruktury miejskiej i każdorazowego udzielania informacji zwrotnej,
- umożliwienia zgłaszania przez Mieszkańców własnych pomysłów i sugestii dotyczących lepszego funkcjonowania miasta,
- kompleksowego załatwiania spraw i przyjmowania płatności on-line oraz umożliwiania rezerwacji wizyt do instytucji miejskich,
- udzielania informacji i pomocy w sytuacjach kryzysowych – co zostało zarekomendowane przez mieszkańców w Pierwszym Panelu Obywatelskim
Źródło: Referat Prasowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku



















![[Konkurs] Wyślij swoje świąteczne życzenia i wygraj publikację w "Informatorze Pomorza"](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/8bd186b7bdc4abf0747d4a78ca1a8fc79bd25106.png)

















