mobile

W Galerii Metropolia zawita nowy punkt obsługi pasażerów ZTM

Od poniedziałku, 28 sierpnia, podróżujący komunikacją miejską w Gdańsku będą mieli dostęp do nowego punktu obsługi klienta, zastępującego dotychczasowe punkty przy ul. Na Stoku i Wyspiańskiego. Ten nowy punkt usytuowany będzie na parterze Galerii Metropolia przy ul. Kilińskiego 4 we Wrzeszczu

Jakub Bielawski
W Galerii Metropolia zawita nowy punkt obsługi pasażerów ZTM

Położony tuż obok dworca kolejowego we Wrzeszczu oraz niedaleko głównego węzła autobusowego, nowy punkt obsługi klienta w Galerii Metropolia stanie się dogodnym miejscem dla załatwiania wszelkich spraw związanych z podróżowaniem. Nowością jest także wydłużenie godzin działania punktu, który będzie dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:30 do 20:30.

Otwarcie tego nowego miejsca spełnia oczekiwania wielu pasażerów, którzy zgłaszali takie potrzeby. W ramach tej nowej siedziby będzie także możliwość korzystania z hurtowej sprzedaży biletów.

W nowym punkcie będzie można:

  • kupić bilety,

  • doładować kartę miejską biletem okresowym imiennym lub na okaziciela,

  • złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej lub o przystosowanie legitymacji studenckiej do

  • biletów okresowych,

  • złożyć reklamację,

  • wyrobić duplikat karty miejskiej lub Gdańskiej Karty Mieszkańca ze zdjęciem,

  • otrzymać fakturę za bilety kupione w automatach biletowych,

  • zapłacić za przewóz osób niepełnosprawnych,

  • złożyć korespondencję do Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Zmiany w godzinach pracy Punktów Obsługi Klienta ZTM

Ze względu na planowaną przeprowadzkę, od poniedziałku 21 sierpnia, nieczynne będą następujące miejsca: Punkt Obsługi Klienta nr 2 zlokalizowany przy ul. Wyspiańskiego 9A, Punkt Reklamacyjny, Punkt Sprzedaży Hurtowej oraz kasa przy ul. Na Stoku 49.

W związku z reklamacjami dotyczącymi kart miejskich, można składać je w Punkcie Obsługi Klienta nr 4, mieszczącym się przy ul. Świętokrzyskiej 15. Godziny działania POK pozostają niezmienne:

  • w poniedziałek, czwartek i piątek od 07:00 do 14:30,

  • we wtorek i środę od 10:00 do 17:30.

Do poniedziałku, 28 sierpnia, bilety okresowe będzie można nabyć:

  • w POK nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15,

  • za pośrednictwem automatów biletowych,

  • drogą internetową,

  • poprzez aplikacje mobilne: GoPay, jakdojade.pl, MPay, zbiletem.pl,

  • oraz w punktach sprzedaży biletów okresowych.

Sprzedaż hurtowa w nowej lokalizacji zostanie uruchomiona dopiero 28 sierpnia.

fot.gdansk.pl

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda